Voorkeuren

Privacy is belangrijk voor ons, dus u heeft de mogelijkheid om bepaalde soorten opslag uit te schakelen die niet noodzakelijk zijn voor de basiswerking van de website. Het blokkeren van categorieën kan uw ervaring op de website beïnvloeden.

Accepteer alle cookies

Deze items zijn nodig om de basisfunctionaliteit van de website mogelijk te maken.

Always active

Deze items worden gebruikt om advertenties te leveren die relevanter zijn voor u en uw interesses.

Dankzij deze items kan de website uw keuzes onthouden (zoals uw gebruikersnaam, taal of de regio waarin u zich bevindt) en verbeterde, meer persoonlijke functies bieden.

These items help the website operator understand how its website performs, how visitors interact with the site, and whether there may be technical issues.

Accepteer alle cookies
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Het imago van je bedrijf: hoe vorm je die?

Tamar Hazeu

Imago van je bedrijf

Bij veel bedrijven wordt er al snel een beeld gevormd. Professioneel, (on)realistisch, vertrouwd etc. Vele factoren spelen hierbij een rol. Neem bijvoorbeeld Bol.com op social media. Ze plaatsen berichten die reacties uitlokken, vervolgens reageren ze op de comments en worden de berichten populair. Door deze tactiek zet je je bedrijf neer en geef je het een imago. Lees hieronder meer voorbeelden en tips!

Bij het creëren van je huisstijl laat je eigenlijk al zien wat voor bedrijf of persoon je bent. Kleuren en icoontjes zeggen al veel. Denk daarom goed na over hoe jij jezelf en/of het bedrijf wil neerzetten. Er is geen goed of fout, maar je wilt natuurlijk geen verkeerde indruk achterlaten. Laat je ook zeker inspireren door andere bedrijven, dan komt er zeker uit wat jij voor ogen hebt!

Adverteren

De manier van adverteren maakt ook veel uit bij het imago. Hoe vaak hoor je wel eens: ‘’Van die grappige reclame’’ of ‘’Hij van de vervelende advertenties’’. We weten dat leuke of irritante reclames de aandacht trekken, maar dit heeft ook zeker invloed op de uitstraling van je bedrijf. Hou dit dus in de sferen van het bedrijf en onthoud: negatieve aandacht, is ook aandacht! Laat dit dan niet ten kosten gaan van je imago!

Social media

Zoals eerder genoemd doet Bol.com veel via social media. Natuurlijk kan je er ook niet omheen. Wees ook niet bang om actief te zijn en te reageren onder berichten. Interactie is belangrijk! Mensen vinden het leuk als je reageert en repost, ook dit kan weer op jouw manier!

Uitstraling

Laat je bedrijf stralen! Het verdient aandacht om het te laten groeien. Benieuwd wat Dotbrand voor je kan doen? Neem gerust contact en neem een kijkje op onze Dienstenpagina.

Plan direct een afspraak.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Maak vrijblijvend een afspraak of neem direct contact op!